Official Cambridge exams: Movers, Flyers and PET in Primary and Secondary levels.

Last week students from Primary and Secondary who took Official Cambridge Exams; Movers, Flyers and Pet received their certificates.

The Headmistress, María Peñafiel, presented this ceremony pointing out the importance of commanding English in today´s world. She congratulated students for the motivation and effort they made along the year to prepare these exams ,which took place in June.
Congratulations !

La semana pasada alumnos de Primaria y Secundaria que se presentaron a los exámenes Cambridge; Movers (4º Primaria), Flyers (6º Primaria) y Pet (2º y 3º ESO) recibieron sus diplomas. La Directora, María Peñafiel, presentó el acto destacando la importancia de dominar el inglés hoy en día. Felicitó a los alumnos por la motivación y el esfuerzo hecho a lo largo del año para preparar dichos exámenes, que tuvieron lugar en junio.
¡ Felicidades !